17 CELCIUS DEGREES

        

It’s a very good weather today, 17 celcius degrees and the sun was shining. That’s why we were outside this afternoon to stroll along the beach and harbor in town.

Talking about this small harbor, I can tell you this is my most favorite place in town. Those fishermen’s house, they painted them in catchy colors – very attractive. Oh and I don’t mind waiting for a beautiful sunset in this place and capture it with my camera or [mostly] cell phone. Not to forget, the fishermen sell the fresh fishes in the morning, cheaper price of course.

Hope you have a great day like us here!. 

Advertisements

MONDAY

              

Mumpung hari ini matahari bersinar terang dan suhunya lumayan hangat untuk ukuran musim gugur [24 derajat celcius bok], marilah kita kelayapan ke pantai. Secara udah lama banget kami gak menghirup udara pantai – walaupun tinggal ngesot tapi kok yaa setelah pulang dari Indonesia itu kami sama sekali belum menginjakkan kaki di pantai. Padahal tahun-tahun kemarin mah…mau musim apapun, kalau lagi suntuk yaa larinya pasti ke pantai [macam AADC aja yaa haha]. Jadilah hari ini emang diniatin mau mantai, ya cuma buat jalan-jalan aja sih. Dan ternyata walaupun udah masuk musim gugur, ada juga yang masih kuat berjemur dan main air di pantai – eehh gak dingin Mas/Mbak?. Ntar masuk angin loh…emang sih mataharinya cerah,…tapi kan teteup aja airnya dingin [ngurusin aja ya saya – peace yo!] hahaha.